ورود به این دنیا:)ورود به این دنیا:)، تا این لحظه: 14 سال و 11 ماه و 29 روز سن داره

Zᴀʜʀᴀ Wᴏʀʟᴅ

همه چیز از ۱۳۹۸٠۵٠۹ شروع شد

**چالش**

1400/1/30 15:23
نویسنده : ᴢᴀʜʀᴀ
248 بازدید
اشتراک گذاری

هایییییییی

خوبید

چالش داریم چه چالــــــــــــــــشی

چالش عکس نوشته ی من

چالش عکس نوشته

چالش این شکلیه که

"یک عکس اینجا میذارم و بعد شما باید یک جمله کنار اون عکس بنویسید"

اگر نمی دونید عکس نوشته چیه توی گوگل سرج کنید عکس نوشته بعد توی قسمت تصاویر برید

خودتو میبینید عکس نوشته چیه

"حتما حتما باید مربوط به عکس باشه"

خب حالا عکس ها

از بین عکس های زیر یکی را انتخاب کنید و دربارش یک جمله عکس نویسی کنید

گزینه ی 1

گزینه  ی 2

گزینه ی 3

و اما این که عکس هارو کجا ارسال کنید

اگر واتساپ یا شاد دارید بیاید داخل تلگراف و کلمه ی  چالش عکس نوشته را ارسال کنید

بعد من شمارم را می فرستم 

شما به اون شماره تصویر عکس نوشتتون را ارسال کنید

اگر این دو پیامرسان را ندارید 

یک پست موقت رمز دار بذارید با نام چالش عکس نوشته 

عکس نوشتتون را داخلش اپلود کنید 

و به تلگراف من جمله ی "سر بزن" را ارسال کنید

و رمز پستتون را زیر سربزن بنویسید

توجه برای کسانی که داخل پیامرسان ها می خواهند ارسال کنند 

مزاحمت در هردو پیامرسان ممنوع به خصوص واتساپ 

"چون شماره ی مادم است"

مرسی از همراهیتون

شرکت کردن یادتون نره

​​​​​​​بای

پسندها (8)

نظرات (10)


30 فروردین 00 16:06
سلام تا کی وقت داریم؟
ᴢᴀʜʀᴀ
پاسخ
سوال خوبیه😀
 تا 5 اردیبهشت
 

30 فروردین 00 16:28
سلام سارا جان میشه من هم شرکت کنم البته اگه اجازه بدبن
ᴢᴀʜʀᴀ
پاسخ
سلام عزیزم😘
حتما چرا که نه😍
آبجی مهناآبجی مهنا
30 فروردین 00 17:01
وای چه خوب من عاشق عکس نوشتم 😍
خودم هم کلی برای خودم درست میکنم
ᴢᴀʜʀᴀ
پاسخ
خیلی هم عالی 😘
پس پیشنهاد میکنم شرکت کنی😊

30 فروردین 00 17:09
خیلی ممنون❤
ᴢᴀʜʀᴀ
پاسخ
خواهش میکنم😍
✿•selva•✿✿•selva•✿
30 فروردین 00 18:57
میتونیم توی یک پست قفل دار عکس رو بزاریم؟
و یکیم این که روی عکس ها دیگه یه جمله مینویسیم؟
ᴢᴀʜʀᴀ
پاسخ
اره حتما سلوا جونم😉
باشه اما یکی شو اصلی قرار بده تا من اونو بذارم توی وبم😍
✿•selva•✿✿•selva•✿
31 فروردین 00 11:42
میشه تزیین کنیم؟
ᴢᴀʜʀᴀ
پاسخ
اره حتما
SujinSujin
31 فروردین 00 12:02
چه چالش باحالی اگر وقت کنم حتما توی شرکت میکنم😘
ᴢᴀʜʀᴀ
پاسخ
مرسی😉
nazanin
31 فروردین 00 13:42
منم شرکت میکنم البته اگه اجازه هست
ᴢᴀʜʀᴀ
پاسخ
بله حتما 
فقط شما وبلاگ دارید؟

1 اردیبهشت 00 19:55
بله داره اونو با ایمیلم اس ام اس دادم 
ᴢᴀʜʀᴀ
پاسخ
بله متوجه شدم😉

1 اردیبهشت 00 19:56
رمز و نام کلربری وبم یادم رفته بود با ایمیلم نظر دادم 
ᴢᴀʜʀᴀ
پاسخ
خدارا شکریات آمد✨