ورود به این دنیا:)ورود به این دنیا:)، تا این لحظه: 14 سال و 11 ماه و 9 روز سن داره

Zᴀʜʀᴀ Wᴏʀʟᴅ

همه چیز از ۱۳۹۸٠۵٠۹ شروع شد

جایی برای درس خوندن📖⛲

1401/9/11 11:16
نویسنده : ᴢᴀʜʀᴀ
274 بازدید
اشتراک گذاری

(میدونم خیلی بد قولم) 

اما سلام🥲👋🏻

نمی دونی این روزا چقدر سخت میگذره 

واقعا باید تلاش کنم تا با این امتحانا کنار بیام

سوالایی که معلما از فضا میارن 

و امتحانای عجیب و خلقتی که مغزم را منفجر میکنه

اما با این حال... من هنوز ایستادم🥡🍒

امروز یه برنامه فشرده برای هفته ی بعد دارم که (نصفشو خوابیدم😂) 

امروز ۱۴٠۱/۹/۱۱

کتری رو پرکردم و گذاشتم رو گاز

🦢🍶

با زیست شروع کردم

شاید از بخش زیستش خوشم بیاد اما از شیمی متنفرم 

اما باهاش کنار اومدم چون حداقل میتونم یادش بگیرم و نیازی به حفظ کردنش ندارم🦕🌿

بعداز تموم کردن درس زیست 

آب جوش اومده و چای رو روش گذاشتم

🦢🍶

ساعت حدودا یازدهه و نوبت عربی 

میزان تنفر من از عربی به صد در صد میرسه 

اما با این باید کنار بیام وگرنه باید دور انسانی رو خط بکشم🙂🚫

میتونم بگم از اول سال تا الآن من ۱۴ بار امتحان عربی دادم و این معلم میخواد از روی جنازه بگه های هشتم رد بشه 

تا حالا هیچ معلمی اینقدر امتحان نگرفته... 

بالاخره عربی تموم میشه و من نفس راحتی میکشم

🦢🍶

خدا راشکر نوبت به دینی میرسه 

و این در واقع برای من یه استراحته 

معلم دینی با بقیه معلمای دینی فرق میکنه 

یه معلم پایه و جوون

پر انگیزه تا کلاس دینی را جذاب و جالب کنه 

میتونم دینی را توی یک ربع تمام کنم اما من براش یمک ساعت وقت دارم و حتی پاورقی های کتابم حفظ میکنم 

ساعت بهم ۱۶:۵

🦢🍶

را نشون میده و میگه استراحت کافیه زمان ریاضیه💃🏻🎀

و این یعنی باید کلی ذهنتو برای ورزش آماده کنی 

تا کامل و جامع بتونی یادش بگیری از این درس جبرو معادله خوشم میاد چون بلعکس  بقیه درس های ریاضی این یکی خیلی خفنه! 

و بیشتر ذهنمو مشغول میکنه 🧸☁

ساعت پنجه و میگه خسته نباشی دلاور

برو استراحت

🦢🍶

پسندها (10)

نظرات (11)

سایهسایه
11 آذر 01 11:23
واقعا منتظرت بودم آدیتوم گم کرده بودم🙂🙂
ᴢᴀʜʀᴀ
پاسخ
واوو مرسی 
منم دلم برات تنگ شده بود 
전숙훈:) ✌🏻🖤전숙훈:) ✌🏻🖤
11 آذر 01 15:27
فایتینگ 🙃💜
دختر مؤفق میشی به خودت امید داشته باش 
ᴢᴀʜʀᴀ
پاسخ
هوپ روزم شدی 🥲
 
فربدفربد
11 آذر 01 17:49
دوستا من نمینویسن مشق رو میرن زنگ تفریح رو کتاب دوستش مینوسن😂😂
ᴢᴀʜʀᴀ
پاسخ
وایی نگران نباش همه جا اینطوریه 😑😂
전숙훈:) ✌🏻🖤전숙훈:) ✌🏻🖤
11 آذر 01 22:15
زندگیت را به اوج برسون و حسرت اونایی شو. که باورت نداشتن 
 
ᴢᴀʜʀᴀ
پاسخ
امیدوارم واقعا این اتفاق بیوفته هم برای تو هم برای من تو اوج در کنار هم 🙂❤
전숙훈:) ✌🏻🖤전숙훈:) ✌🏻🖤
11 آذر 01 22:16
تو دنیا هیچ جنگی قشنگ نیست جز جنگیدن برای رویاهات 
ᴢᴀʜʀᴀ
پاسخ
وای انگیزه هات فوق العادس مرسی که باعث لبخندم شدی🌿💋
전숙훈:) ✌🏻🖤전숙훈:) ✌🏻🖤
11 آذر 01 22:16
از بهونه هات قوی تر باش....
전숙훈:) ✌🏻🖤전숙훈:) ✌🏻🖤
11 آذر 01 22:16
رویات حقته و تا حقت را نگیری اروم نمییگری
ᴢᴀʜʀᴀ
پاسخ
آرهههه✊🏻
전숙훈:) ✌🏻🖤전숙훈:) ✌🏻🖤
16 آذر 01 18:58
خیلی ممنون💜

17 آذر 01 15:11
سسسییییلللااامممم چطوری! اتفاقا تازه گزارشت رو توی گروه دیدم فایتینگ گرل👍🍊
مامانیمامانی
29 آذر 01 1:46
خسته نباشی دلاور👏
𝐌𝐞𝐝𝐢𝐚𝐌𝐞𝐝𝐢𝐚
16 فروردین 02 19:27
سلام، خیلی وبلاگت قشنگه و عاشق طرز نوشتنت شدم تولدتم پیشاپیش مبارک🤎 مایلی با هم دوست بشیم؟