ورود به این دنیا:)ورود به این دنیا:)، تا این لحظه: 15 سال و 7 روز سن داره

Zᴀʜʀᴀ Wᴏʀʟᴅ

همه چیز از ۱۳۹۸٠۵٠۹ شروع شد

دختر طبیعت / مهم ترین روز زندگی من/

1399/9/14 14:55
نویسنده : ᴢᴀʜʀᴀ
296 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

امروز روز سبزی برای من است

روز مهمی در زندگی من

امروز با طبیعت احد بستم

احد بستم که تا ابد مراقبش باشم

و هیچ گاه نگذارم هیچ کس به ان اسیب برساند

امروز من دختر طبیعت یا بهتر بگم ملکه ی طبیعت شدم

طبیعت میراث من شد

طبیعت تمام امید های روز و شب من شد

یادتونه قبلا پست خوش امد گوییم چی بود ؟

بله درسته امید

منظور من از امید همان طبیعت بود

طبیعت دوست جدید من است

امروز تاریخ مهمیه

14 اذر 1399

روز تولد دوباره من

روز دوباره زندگی کردن من

روز امیدوار شدن من

روز پیدا کردن دوستان جدید من 

روز تصمیم من برای محافظت از طبیعت

ملکه ی طبیعت امروز زنده شد

با درختان 

با سبزه ها

با گل ها

با بوته ها

با شاخه های خشک و شکسته

حتی با خار ها

احد دوستی بستم

با دریاچه ها

با رود ها

با دریا ها

با ابشار ها

با چشمه ها

احد دوستی بستم

با تمام حیوانات احد بستم

شعر دستی را با همه ی اینها زمزمه کردم

تا ابد

راه من باید ادامه پیدا کند

باید همه بدانند طبیعت زنده است

اگر با طبیعت بجگند یعنی با مادر طبیعت جنگیده اند

خواهش می کنم مراقب طبیعت باشید

 سپاس  

پسندها (14)

نظرات (9)

✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
16 آذر 99 11:33
عالی بود گلم💓💓💓💓
ᴢᴀʜʀᴀ
پاسخ
مرسی مبینا جونم😘😔
ROSE✿ ROSE✿ 
16 آذر 99 15:20
مبارکه
ᴢᴀʜʀᴀ
پاسخ
مرسی جانا
anahel
16 آذر 99 22:19
چه خوب!!❤
ᴢᴀʜʀᴀ
پاسخ
متشکرم😍
پانی واقعی پانیسا
27 آذر 99 20:39
بیشور بودن چه حسی داره
ᴢᴀʜʀᴀ
پاسخ
کی هستی تو؟
خاک تو سرت😪
بی شعورم خودتی😔
الکی هم خودتو جای پانی جا نزن
پانی دختر خوبیه😖
فکر نکن با این حرفا می تونی تو دل منو خالی کنی😐
کور خوندی
نیلا
27 آذر 99 21:05
عزیززدلم ساراجونم خودتو ناراحت نکن سر پانیسای بی ادب!💙💙 این لابد اصاب نداره که به همه کامنتای مسخره میده به نسرینم داده بود😐😐
ᴢᴀʜʀᴀ
پاسخ
اره منم ناراحت نشدم 
مرسی از دلداریت نیلا جون

30 آذر 99 13:59
سلام سارا جان خوبی
ᴢᴀʜʀᴀ
پاسخ
سلام ممنون شما خوبی؟

12 دی 99 14:20
ملکه ی طبیعت
ROSE✿ ROSE✿ 
12 دی 99 14:28
😍
💙ElsaAana💙💙ElsaAana💙
12 دی 99 14:36
بسیارزیبا بود 
پانیسا بی شعور خودتی
ᴢᴀʜʀᴀ
پاسخ
مرسی عزیزم
ممنون از حمایتت