ورود به این دنیا:)ورود به این دنیا:)، تا این لحظه: 15 سال و 16 روز سن داره

Zᴀʜʀᴀ Wᴏʀʟᴅ

همه چیز از ۱۳۹۸٠۵٠۹ شروع شد

♥بلند ترین شب سال♥

1399/9/30 18:59
نویسنده : ᴢᴀʜʀᴀ
378 بازدید
اشتراک گذاری

۹۹/۹/۲۴

اول از همه سلام!

دلم برای کامنتاتون خیلی تنگ شده 

برای همین موقعیت را خوب دیدم تا یک پست جانانه بذارم

می خوام با کامنت ها تون بترکونید پست را...

خب درسای ما که داره روال عادی خودشو 

تی میکنه

مثل هرسال پیش به سوی سخت شدنه

اما کند شب دیگه بلند ترین شب ساله

حالم از اسمش به هم می خوره🤢

برای همین بهش میگم اسمشو نبر😂

به کسی بر نخوره ها ولی قبلا یک دختر خیلیبی تربیتوبی ادب در مدرسمون بود

با همون نام اسشو نبر...

یعنی خیلی لوس و پز پزی بود

همون قچ قچ خودمون😉

قچ قچو که یادتون هست؟

قچ قچ=پزپزی

بعد همه ی عالم و ادم از اون دختره متنفر بودن

از اون جا که من خیلی دختر خوبی بود😏

و همه ی دخترای بد باهام دشمن بودن

این دختره هم با من خیلی دشمن بود

مثلا سر کلاس یوسی مث 

که از کلاسشم متنفرم

میرفت به معلم کلاس قشنگ ترین پاکن جهان را می داد 

منم فرداش یک خودکار قشنگ از شهر کتاب خریدم اورد یعنی قیافه ی اسمشو نبر این شکلی بود:😤

خلاصه این دختره خیلی بد بود

خدا را شکر سال بعدش از مدرسه رفت 

به لطف قهرمان سارا دوباره مدرسه رنگ آرامش گرفت👏

قهرمان سارا:

بی باک

پر تلاش

فداکار🙃

◦•●◉✿ ✿◉●•

حال بگویم از این شب

که چند شب مانده است تا برسیم به این شب!

می دونستید این شب فقط ۱دقیقه بیشتر است!

خب دیگه فعلا بای تا خاطرش 

ادامه ی این پست 

/////////////////////////////////////////

99/9/27

خب سلام ببخشید یکم زود تر امدم از زمانی که باید میومدم اما 

یک خبر باحال برای خودم دارم

اول چند تا دیالوگ میگم اونوقت می فهمید منظورم چیه

بذار ببینم اگر موهامو  چتری کنم چه شکلی میشم

وای خدا چه ناز میشم ولی خر نمی شم*

ولی اخه خیلی ناز میشم شبیه اون دختره تو سیب ممنوعه میشم 

نه پریسا عمران بری ارایشگاه بگی مدل چتری بزنن اهم

  پریسا *مدل چتری می خواستم

ارایشگر * اهان خانومم تصاویر موی چتری

خب منم همین درد های بالایی را دارم😭

موهامو چتری زدم

تازه مو های ناناز تا کمرم را  تا سر شونه هام کردم😭

من برم بمیرم😔

*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*

99/9/28

راستی 

تولد نسرین جون هم مبارک *

جدیدترین عکس برای تبریک تولد خواهرمعکس برای تولد خواهر مبارک با متن کوتاه و جذاب

توی این مدت انقدر با نسرین جون دوست شدم که به عنوان خواهر عزیزم می دونمش 

*تولدت مبارک*

ببخشید دیر دارم میگم

 پیام تبریک تولد به زبان انگلیسی برای پروفایلعکس تولدت مبارک کارتونی بسیار بامزه

بازم تبریک میگم

..................................................................

99/9/30

شب ... مبارک.

75 عکس نوشته تبریک شب یلدا به اطرافیان و دوستان

راستی ما کرسی انداختیم😍کرسی، گرمابخش دکوراسیون خانه ایرانی!

اینم کرسی خونه ی ما👆

/پایان پست/

پسندها (16)

نظرات (17)

🥀نوزیتا🥀🥀نوزیتا🥀
30 آذر 99 19:52
یلداتون مبارک 🌹🌹🌹🌹
ᴢᴀʜʀᴀ
پاسخ
یلدای ما هم مبارک 🎁

30 آذر 99 22:11
یلدات مبارک
ᴢᴀʜʀᴀ
پاسخ
یلدای شما هم مبارک🌸
✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
1 دی 99 2:34
یلداتون مبارک گلم😘💜
ᴢᴀʜʀᴀᴢᴀʜʀᴀ
1 دی 99 13:24
عشقام نظرات بازه

1 دی 99 13:55
سلام گلم،یلدات مبارک باشه،الوعده وفا!😂😂😂🍉🍉🍉🍉 راستی موهات مبارک باشه!چتری زدی!اشکال نداره اگه دوست نداری،سریع بلند میشه،نگران نباش😉
✨🍀𝘼𝙣𝙖𝙝𝙚𝙡 𝙘𝙝𝙖𝙣✨🍀𝘼𝙣𝙖𝙝𝙚𝙡 𝙘𝙝𝙖𝙣
1 دی 99 14:16
یلدات مبارک❤
ᴢᴀʜʀᴀ
پاسخ
یلدای شما هم مبارک😘
زهرا‌بانوزهرا‌بانو
1 دی 99 18:17
بلند ترین شب سال مبارک سارا جون
ᴢᴀʜʀᴀ
پاسخ
مرسی 😍بر شما هم مبارک
SujinSujin
2 دی 99 13:42
یلدات مبارک آجی سارا😘
عه تو هم موهاتو زدی مثل پری😢
منم خیلی وقت پیش موهامو تا پاهام بود زدم تا شونه هام😭
از اون موقع تا به حال آرامش ندارم😂
حالا میخواهم خاطره همون روزو بنویسم😆
تو پیج پریسا و کلیپ هاشو میبینی؟
من عاشقشم با هم دوستیم😘
یعنی نه اونجور دوست هایی که همدیگه رو دیده باشیما نه🙃با هم اینترنتی از طریق اینستاش باهاش دوست شدم خیلی دختر خوبیه💟حالا گفته میخواهد یک وبلالگ درست کنه زده وبلاگ ولی پاک شده😭
ᴢᴀʜʀᴀ
پاسخ
منم عاشق پریسام😍
فالورشم
اره می فهمم خیلی بده خواهر
با پرساااااا؟
🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏
7 دی 99 19:40
اول اینکه ببخشید پستت رو دیر دیدم عشقم😘❤❤❤
شب یلدات هم کلییی مبارک😍😍😍😘😘😘😘💕💕💕💕💕💕🍉🍉🍉🍉
واااایییییی مرررررررسی از تبریکت عزیزدلم آجی سارایی😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍💋💋💋💋💋💋💋💋❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
چه کرسی قشنگی😘😍
ᴢᴀʜʀᴀ
پاسخ
ملسی اجی نسرین جونم 😘
اشکال نداره قشنگم😊
همخواهش می کنم عزیزمدلم وظیفه بود
یادته بهت قول داده بودم؟
به قول نازلی 
الوعده وفا😎
راجع به عذر خواهی اولت باید بگم فکر کنم هرچقدر زمان  میگذره تعداد کسایی که منو میشناسن و منو یادشونه پایین میاد😱😴😢
همه دیگه منو یادشون رفته😭

12 دی 99 14:20
شب

12 دی 99 14:20
یلدا

12 دی 99 14:20
مبارک

12 دی 99 14:20
باد
ROSE✿ ROSE✿ 
12 دی 99 14:27
یلدات مبارک مادر جان
💙ElsaAana💙💙ElsaAana💙
12 دی 99 14:34
وای چه کرسی قشنگی
💖 آیناز 💖💖 آیناز 💖
7 اسفند 99 15:47
میشه منم بیام توی گپ اکیپ خیلی دوست دارم توی اکیپ تون باشم
ᴢᴀʜʀᴀ
پاسخ
عزیزم ممنون میشم خودتو بیشتر معرفی کنی
💖 آیناز 💖💖 آیناز 💖
8 اسفند 99 11:39
چشم حتما اسمم اینازه و 12 سالمه توی اهواز زندگی میکنم هنوز هم بگم؟